Thursday, October 29, 2009

Clinique...

Clinique urunlerini epeydir denemek istiyordum. Nuetrogena' dan yeni kurtuldugum daha dogrusu amazon.com dan gelen bir koli urun yeni bittigi icin hemen Macy's e gidip kendime bu Clinique yuz setini edindim. Aslinda en guzel urunu cilt bakim setinin ilk basamagi olan yuz sabunu. Ben yagli ciltler icin olanini aldim. Oldukca memnun kaldim. Yarisini bitirdim bile:-) Cildimde gozle gorulu bir iyilesme oldu diyemiyecegim ama temizlik, ferahlik duygusu Nuetrogena ile elde edilmeyen tarzdan. Yalniz bu arada Neutrogena Wave i ayirmak lazim. O inanilmaz bir gadget:-) Onun da resimlerini bir ara ekleyeyim. Unutursam hatirlatin:-)




Bu arada Clinique deki kampanya sayesinde asagidaki seti de hediye ettiler. Ondada iki boy canta, iki adet yuz kremi, bir adet kirmizi ruj, rimel, allik paleti var.



Setin tamami: 42$ gibi birseydi. Tek tek urunlerde 10-15$ arasindalar.

No comments:

Post a Comment