Wednesday, March 31, 2010

Bath and Body Works

Shopping Mage de magazalari dolasmayi ozlemisindir diye tahmin ediyorum. Shanghai postlarina biraz ara verelim isterseniz. Ara ara yine bahsederim gene oralardan...

Bath and Body Works ne yazikki TR de olmayan ABD deki en iyi bakim urunleri satan magazalarindan biri. Shopping Mage' in bu alanda 1. numarali favorisi ayrica. Bath and Body Works 1990 yilinda kurulmus genc sayilabilecek bir marka olmasina ragmen kisa zamanda Victoria Secret ile yarisacabilecek duruma gelmis. Urun cesitliligi, kalitesi, fiyatlari, kampanyalari ve surekli kendilerini yenilemeleri basarilarindaki en onemli faktor.

Bu sene yilbasi cekilisinde hediye secimini olarak Bath and Body Works tan yana kullanmistik. Onunla ilgili postta burda. Bu arada benim favori urunlerim bu siralar Aromatherapy serisi kremleri ve Sugar Scrubs lari.

Ve iste bir Bath and Body Works magazasindan kesitler;


Basta Kozmosim, Riyaziyecegim olmak uzere Bath and Body Works ile ilgili yazmami isteyen tum arkadaslar icin yayinlanmistir;-)))

11 comments:

  1. Aman Allahım burada yaşamak istiyorum!!
    Tam incelemlik saatlerimi geçirebilirim..
    Neyseki parfümlerine gittigidiyordan ulaşıyoruz! :)

    ReplyDelete
  2. TR'ye de gelsin bu ürünler, rengarenk çok güzel =)

    ReplyDelete
  3. Riyaziyeciğin bunu çok sevdi :)) Hatta kokuları bile mis gibi burnuma geldi :))

    ReplyDelete
  4. Riyaziyeci bunu sevdi :)) hatta burnuma mis kokuları bile geldi desem yeridir :D

    ReplyDelete
  5. rengarenk bi mağaza:) içinde kaybolmak istiyorum yaa..

    ReplyDelete
  6. sweetpealeri kokladin mi cok begendim ben

    ReplyDelete
  7. Merve, Rosein, Restoration, Riyaziyeci

    Body Shop gibi bu da gelsin TR ye;-))

    Hande;

    Denemez miyim;-))Yeni urunlerin hepsini denedim. Ama almadim acikcasi hem kuponum yoktu hem de elimdeki stogu eritsem iyi olacak..

    ReplyDelete
  8. Hep birlikte atsalar bizi şuraya, dolaşsak-denesek- koklasak! "Aaa ben şundan aldım bak bak" larımızı yüzyüze yapsak, çantalarımızı doldurup çıksak:))

    ReplyDelete
  9. Ya çok çok çok teşekkür ederim. Nasıl orada olmak istedim anlatamam. Kokusu burnuma geldi resmen :)
    Buy 3 get 2 free diyor ya, aklım çıktı :)

    ReplyDelete
  10. bayiliyorum buraya, insallah yine gidersem yine bir yarim gunumu gecirecegim en azindan :))

    ReplyDelete