Tuesday, April 6, 2010

Sonia Kashuk @ Target


Bugun sizlerle Sonia Kashuk' un Target taki urunlerini paylasmak istiyorum.


Sonia Kashuk un herhalde en meshur urunleri fircalaridir. En son cikardigi bamboo fircalari ve out of the woods fircalari ozellikle pek sekerler;-) Ayrica fircalarinin yaninda Sonia Kashuk' un cok guzel farlari, rujlari, pudralari, ojeleri va makyaj yardimci aletleri de mevcut. Genelde urunlerin aldigi yorumlar iyi. Fiyatlari da uygun olunca ozellikle fircalar cok gozde. Internette bir cok kisi MAC fircalari ile Kashuk un fircalarini karsilastirmis. Genelde soylenen elbetteki MAC fircalarin iyi oldugu ancak Kashuk larinda fiyatlarina gore kalitelerinin super oldugu.

Bunlarda Target daki Sonia Kashuk urunlerinin satildigi reyondan fotoraflar...





4 comments:

  1. Bu fırçaları temin etmenin bir yolunu biliyor musun? target TC'ye gönderim yapmıyor zaten:-(

    ReplyDelete
  2. sonia kashuk fırçaları ilk necessary makeup vardı eskiden onda görmüştüm, target'a gidip kendi gözlerimle standını görmeyi çok istiyorum, fiyatına göre çok iyi diyorlar :)

    ReplyDelete
  3. Defev,
    Ben alip yolliyim diyecegim ama takipsizde ne yazikki paketler gitmiyor. Ekspresstede astari yuzunden pahaliya gelir;-((

    Marjo,
    Fiyatlari gercekten uygun. Marjo pek birsey yok iste fotografta gorulen urunler. Target ta zaten bildigin Migros..

    ReplyDelete
  4. Teşekkür ederim canım. Birileri yakında akıl eder bunları satmayı diye umuyorum.

    ReplyDelete