Wednesday, May 19, 2010

Sweet Blogger Award & Giveaway Winner

Herkese Merhaba,

Oncelikle herkesin 19 Mayis Ataturk' u Anma, Genclik ve Spor Bayrami kutlu olsun. Yurt disindayken her ne kadar onemli gunlerin sevinci cok fazla hissedilemese de burda 31 Mayis resmi tatil oldugu icin bize sanki 19 Mayis i kutluyormusuz gibi oluyor. O yuzden en cok burda 31 Mayis taki Memorial Day i seviyorum;-))

Epeydir blogda birseyler yazamadim kusura bakmayiniz. Ama bu surec zarfinda Shopping Mage epey material biriktirdi. Sizlerle paylasmam gereken cok sey var yani. Yalniz bundan once gecikmis tesekkurlerim var.

Ilk tesekkur yaptigi yarismada harika ojeler veren sevgili Oyku ye. O zamanlar hac tane ojem oldugunu bilin diye yarisma duzenlemis ben de ikiyuze yuvarladim sayiyi diye yorum birakmistim. Oyku nun sahip oldigi oje sayisini tam isabet ettirerek yarismayi kazanmistim. Ojelerim geldi epey oldu ama dedigim gibi yazamadim bir turlu. Kendisine bu harika ojeler icin cok tesekkur ediyorum. Sayesinde Funky Fingers la tanisma imkani bulmus oldum. Oyku nun harika bloguna ulasmak icin hemen tik tik.


Ikinci tesekkur de sevgili Kalinka ya gidiyor. Shopping Mage' e tatli blogger odelulunu layik gormus. Bu pek seker odul icin cok tesekkur ederim kendinisine. Ben de Shopping Mage' i takip eden, seven butun bloggerlara ve okuyuculara bu oulu armagan ediyorum. Yeniden cok tesekkurler Kalinka.


4 comments:

  1. Ohoo, 200'u geceli cok oldu :P

    ReplyDelete
  2. gerçekten arayı çok açtın bu kez ;) özlettin kendini...yeniden hoşgeldin...

    ReplyDelete
  3. Oykucum;

    300 e yaklasirken haber ver;-)) bir dahaki yarismada 300 diyecegim;-))


    Sihirlicim;

    Ben de sizleri cok ozledim;-))

    ReplyDelete