Wednesday, September 8, 2010

Urban Decay Book of Shadows III NYC


Alice in Wonderland ve Naked Palette ten sonra Urban Decay in merakla bekledigim NYC icin ozel dizayn edilen Book of Shadows serisinin 3. su dun urbandecay.com da satisa sunuldu ve yaklasik on dakika icerisinde gecici olarak "out of stock" durumuna geldi. Aslinda BoS III bir kac hafta evvel ilk olarak Ingiltere de cikmisti zaten. Ingiltere de hala satisi devam ediyor mu bilmiyorum. Gecen haftaki NYC ozel partisinden sonra sonunda dun ABD genelinde online satilmaya baslandi. Ancak bircok insanin tepkisini cekecek sekilde on dakika icerisinde tukendigini bildirdiler. Ben o on dakikalik sureye denk geldigim icin siparis etme sansini yakaladim. Dun icin sansli da olsam firmalarin urunlerini temptalia nin yazdigi gibi "LE is too Limited Edition" yapmasindan ben de haz etmiyorum. Cok yakin gecmiste MAC in gene "too limited" urettigi Stereo Rose unu iki farkli siparisimin iptal olmasiyla alamamistim..

Neyse en azindan Urban Decay biraz daha insafli gibi. Web sitesindeki bilgiye gore BoS III yeniden satisa cikarilacak ve 1 Ekim itibariyle Sephora, ULTA gibi magazlardaki raflarda da yerini alacakmis....

5 comments:

  1. Twitter'da gördüğüm gün bizim burada fırtına olduğu için elektrikler gelip gidip duruyordu, tam yazamadım. Ya SM çok beğendim renklerini tam sevdiğim seçimler! NYC manzarası zaten bir alem:) Çok şanslıymışsın bu arada yetişebildiğin için, güle güle kullan!

    ReplyDelete
  2. ah ah Alice i hiç hatırlatma cnm. çekilişte de ben kazanamamıştım hatırlarsan :))) bu da çok güzelmiş...iyi günlerde kullan :)

    ReplyDelete
  3. Aslicim,

    tesekkur ederim.. NYC manzarasi guzel evet. Aslinda bu palette 6-7 tane yeni renk var sanirim digerleri en cok satilan vs diye tekrar konulan renkler. Bu yuzden epey tartisiliyor zaten deger mi diye. Ama NYC manzarasi-yeni dizayn icin deger diye dusundum..

    Sihirlicim,
    Tesekkuler canim.. Alice de bir firtinaydi geldi gecti simdi NYC zamani..

    ReplyDelete
  4. ben bu paletlerin hiç birine sahip olamayacağım sanırım :D naked palette kalmamış nedir bu ya =(((((

    ReplyDelete
  5. Rebelsea,

    Naked i ebayden bulabilirsin ama bu NYC paleti yeniden satisa cikacak. Tamamen OOS olmadi yani..

    ReplyDelete