Sunday, October 2, 2011

OPI The Muppet Holiday 2011 Collection Swatches Vol I



Evet...

Shopping Mage gururla sunar;-)

Iste karsinizda tum guzelligi, albenisi ve pull
ariyla OPI The Muppet Show Koleksiyonu ;-) Bu ojelere sahip olmak icin o kadar cok bekledim ki... Ama bir onceki postta yazdigim gibi hic beklemedigim bir anda karsima ciktilar. Ben de hemen simli/pullu/pariltili/glitterli artik nasil derseniz oyle olan alti tane full boyunu kaptim tabi;-)

Malum bu koleksiyonun cikis tarihini Ekim sonu gibi bekliyorduk. O zamanlarda ABD de olmayacagim icin bu guzelliklere sahip olamam diye dusunurken beklenenden cok cok daha onceden elimde olmalarina ister istemez cok sevindim.

Ben pariltili/glitterli olanlarini ilk etapta almayi tercih e
ttim diger alti renk daha siradan geldi. Belki sonra mini boydan olusan seti alirim. Dun mini setti gordum ama dedigim gibi glitterlar zaten beni benden almisti bile;-)

BIr suru fotograf ve swatch ornekleri var yayinlamak icin. Tek post icin cok fazla olacak o yuzden iki bolum
halinde yayinlayacagim...

Ilk olarak toplu muppets show cekimi pozlari;-)

Excuse Moi, Rainbow Connection, Getting Miss Piggy With It, Fresh Frog of Bel Air, Divine Shine, Gone Gonzo



1 comment:

  1. Ama ama bunlar çok güzeller =( İyi günlerde kullan inşallah =) Böyle güzelliklerden neden mahrum kalıyoruz ki bilmiyorum :D

    ReplyDelete