Thursday, April 19, 2012

Benefit Haul and Hello Flawless Oxygen WoW!

Herkese merhaba...

Nisan ayi Mage icin alisveris acisindan oldukca bereketli basladi diyebiliriz. Once MAC in Reel Sexy ve Tres Cheek kolleksiyonlari sonra da benim tek tek yaptigim alisverislerle ayin ortasinda gocmus duruma geldik;-)))) Neyse Reel Sexy bugun TR de piyasaya cikiyor galiba imkaniniz rujlari ve Pink Cult alligi kacirmayin derim. Daha sonra ben de neler aldigimi yayinlarim.

Ama simdi Benefit alisverisinden bahsetmek istiyorum. Aslinda bu haftayi Benefit haftasi ilan edip bu postta toplu gorecegiz urunleri tek tek de yayinlayacagim.

Ulta nin friends and family sale olarak adlandirdiklari ve butun urunlerde 20% bir indirim yaptiklari zamanda aldim bu cicileri. Aslinda cogu Benefit in yeni piyasaya cikardigi benim de denemek istedigim urunlerdi.

Hello Flowless likit fondoten, Sunbeam aydinlatici, Hervana allik, They Are Real rimel, Boo Boo Zap acne ilaci, High Brow kas alti aydinlaticisi aldiklarim.


Hello Flowless likit fondoten Benefit in sonra cikardigi urunlerden. Bu fondotenin pudra versiyonu bir suredir satistaydi zaten. 9 farkli renk tonu olan urun ayni zamanda SPF 20 ozelligini de tasiyor. Kapaticilik olarak dogal gorunum sonucunu yakalayan hafif/orta bir kapaticiliga sahip oldugunu vaad ediyorlar. Ben daha kulanmadim cunku su aralar Nars in yeni renkli nemlendiricisi kullaniyorum. Ama genel olarak blog dunyasinda kullanananlarin cogu memnun bu urunden. Bu yuzden ben de denemek icin sabirsizlaniyorum.

Benim aldigim petal rengi. Ve urunun kullanim suresi 12 ay. Plastik sise oldugu icin oldukca hafif bir urun MAC fondotenler gibi degil yani. Ve kullandikca alt kisim yukari dogru ciktigi icin urunun ne kadar kaldigini gorebiliyorsunuz.

Urunun ambalaj kutusunu ayrinyili cektim, icerigini merak edenler olabilir diye.


ABD satis fiyati da; $34 + vergi.

Stay tuned,

Mage

No comments:

Post a Comment