Friday, February 19, 2010

Mim & Miss Sunshine

Aslinda bu postu cok onceden yazmam gerekiyordu. Hep aklimdaydi ama ne yazikki ancak firsat bulabildim.


Sevgili Hersheyler beni "Gunisigi Odulu" ne layik gormus. Shopping Mage' in ilk odulu;-)) Cok tesekkur ediyorum kendisine. Bu odul hakkinda ne zaman yaziyim diye dusunsem hep aklima "Little Miss Sunshine" filmi geliyor. Abigail' in performansina hayran olmamak mumkun degil. Hersheyler sayesinde ben de kendimi miss sunshine gibi hissettim;-))


SM' in ilk mimi de sevgili Girls-on-blog dan gelmisti. Rengin' e tesekkur ediyor ve ilk ve galiba son da olacak mimi cevapliyorum;-))


1. Sizi en cok uzecek olay? En yakinlarimdan birini kaybetmek. Dusuncesi bile cok uzucu;-((
2. Nerede yasamak isterdiniz? Neresi olursa olsun ama deniz ya da okyanus kiyisi olsun
3. Yasayabileceginiz en mutlu an? Insanin yavrusunu kucagina almasi en mutlu anlardan biri olsa gerek
4.Hangi hatalari hoşgörüyle karşılayabilirsiniz? Kotuniyetli olmayan ve tekrarlanmayan hatalar
5-En sevdiginiz erkek karakter? Dedecigim
6-En sevdiğiniz ressam? Vincent Van Gogh
7-En sevdiğiniz muzisyen? Pink Martini
8-Bir erkekte en sevdiğiniz özellik? Kiymet bilme
9-Yapmaktan en mutlu oldugunuz iş? WoW oynamak olabilir mi?
10-En sevdiginiz renk? Mor
11-En sevdiginiz cicek? Menekse
12-Tarihte en sevmediginiz karakter? Niye merak ettiniz ki acaba;-))
13-Nasıl ölmek isterdiniz? Huzur icinde
14-Hayattaki sloganınız? Slogan sorulmus ama "Kul kurar kader gulermis" diyecegim. Candan bu atasozunden sarki yapmis;-))
15-Suanki ruh haliniz? Uykuya hazir modda;-))

No comments:

Post a Comment