Thursday, February 4, 2010

Nicole by O·P·I

Nicole OPI' nin en canli tonlarina ve kalem ojelerine sahip markasi. Aslinda bir nevi OPI nin genclik markasi da denilebilir.

Nicole deki klasik tarzdaki ojelerin en onemli ozellikleri renklerin canliligi. Zaten websitelerinde de "it's all about the color" diyerek bu ozelligi vurgulamak istemisler. Asagidaki gorselde Nicole un 64 degisik renk secenegini gormektesiniz.

Nic's Sticks ise Nicole' un kalem ojeleri. Kolay kullanimi, canli renkleri, pratikligi ile Nic's Sticks te oldukca tercih edilen bir urun. Ayrica Nic's Stick serisinde yer alan tirnak nemlendiricisi, parlaticisi, guclendiricisi, two minute makeover'i ve top coat ti en gozde urunlerinden.

Bu fotografi da Shopping Mage Nicole' un renklerinin guzelligini sizlere gostermek icin cekti;-)) Ben de ki Nicole urunlerini de sonraki postta;-)))


2 comments:

  1. Shopping Mage'ım ben de aldım nic's stickslerden 4gözle bekliyorum bugün yarın gelicekler merak ediyordum nasıllar diye postunu gördüm içim rahatladı :)

    ReplyDelete
  2. Oooo Nic's Sticks lendin demek..Gule gule kullan hershylerim. Cok merak etmeye basladim neler ismarladin, neler gelecek diye. Tamam Alice i biliyoruz ama ya diger beklediklerin.. Aaaa bari SM ' e yapma bunu...

    ReplyDelete